carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Lära gå-vagn

Publicerad 2011-08-05 15:11:41 i Allmänt,

Idag har jag lyssnat på lyssnarnas sommarpratare, Monica Nyström. Det handlade om hennes man som dog i cancer. Hon pratade fint och inlevande och jag grät. Med våta kinder och stor tacksamhet över mina nära och kära målade jag om lära gå-vagnen som Teodor fick i present på sin välkomstceremoni.

Före:


Efter:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-07 21:10:03

Så fin den blev, snart börja träna ,,,,

kram mormor

Postat av: Morfar

Publicerad 2011-08-14 22:14:41

När tror du ni kan börja träna?



Morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela