carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Från bebis till barn

Publicerad 2011-08-08 11:17:20 i Allmänt,

Nu har Jimmie börjat jobba igen. Därmed är min semester också slut. Om det innebär att få sova till tio och vakna bredvid min älskade son och sedan ha en helt fanastisk och oplanerad dag framför oss, så är det helt okej med mig.

Jag har börjat kolla lite på när Öppna förskolorna öppnar igen. På en sida stod det Babyöppet (0-8 månader). Jag har gått och funderat på när Teodor slutar vara baby/bebis och börjar vara... barn. Nu har jag alltså fått svaret. 27 augusti är Teodor ingen bebis längre. Tips på hur man stannar tiden mottages tacksamt.

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2011-08-14 22:16:44

Ni är båda så vackra! Även om Teo på denna bild ser lite butter ut;)



Morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela