carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Blue Hawaii

Publicerad 2011-08-23 11:41:03 i Allmänt,

Nu reser jag till söderns land
till varm och solig strand
jag surfar över vågorna
som tar mej in till land
där flickorna dom dansar
hula-hula natten lång
i takt med vindens melodi
sjunger vi en sång

Av: Vikingarna


Nejdå, vi ska inte resa någonstans. Vi ska stanna här i Götet och göra ögonblicken till fina minnen. Men visst är det härligt att drömma sig bort ibland? Tänk er den här killen på en varm och solig strand...

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2011-08-24 23:32:53

Teodor!

med gener i många led

med sött & salt

från öst & väst

och fram & bak

en fenomenal blandning av Carro o Jimmie!

och vindens melodi

i en dröm om Blue Hawaii...

Vad kan man önska mer?

Kramar från morfar till kungen av Göteborg!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela