carolinateodor

Vår älskade son, Teodor, föddes 27 december 2010. Han förändrade nästan allt. Fyra år senare, 25 december 2014, föddes vår efterlängtade dotter, Emilia. Här försöker jag hitta orden för mina känslor och tankar i livets små ögonblick. När jag inte hittar orden låter jag bilderna tala.

Ballongglädje!

Publicerad 2011-08-12 17:04:48 i Allmänt,

Idag gick hela familjen ned på stan för att äta lunch och shoppa lite. I brist på platser utomhus blev det lunch på Jensen's Bøfhaus och det dög bra. Teodor fick en pysselbok och en grön ballong. Han hade så skoj med ballongen att han tappade byxorna flera gånger. Dessutom blev han tydligen väldigt trött för nu har han sovit i typ två timmar i vagnen och det händer typ aldrig nu för tiden.



Shoppingen då? Nej, vi shoppade inte en enda liten pryl trots att jag försökte. Inget kändes värt det. Det händer typ heller aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela